Wednesday, July 2, 2014

Telatah Anak Buah :)

Assalamualaikum dan salam ramadhan.

Hari ni cerita pasal anak buah je, Telatah anak buah qila yang makin tak reti duduk diam. heee Ingat nak main je dia tahu, almaklum baru 11 bulan belum pun setahun jalan belum pandai lagi, baru belajar berdiri sendiri. Selalunya dekat rumah main dengan sikecik tapi sekarang jauh dapat tengok gambar pun jadilah untuk hilangkan perasaan rinduuuu yang amat niiiii. huhu 





 Suka sangat bila amik gambar, senyum nampak gigi....


Gambar waktu berbuka, dialah paling tak sabar nak makan...


Selfie lagi dengan kereta mecedes dia yang colour oren tu.heee



*terima kasih sudi membaca*

11 comments:

  1. baru 11 bulan ? sebaya anak buah yaya ni . . comel nyaa diaa :D

    ReplyDelete
  2. comellll... rambut kelapa,,, :)

    ReplyDelete
  3. comel . gegurl lagi . anak buah kite boboy . jauh plak tu . sorang je .

    ReplyDelete
  4. alolorh...comel nye..geram tgok pipi dia :) suke tgok bdak kecik wat rambut macam tu..huhu

    ReplyDelete