Tuesday, October 21, 2014

Menu Hari Ini :)

Assalamualaikum and hii semua...



nampak tak nampak tak lauk dekat atas tu marbelllesssss.
hari ni ibu qila masak sambal udang petai dengan sambal sotong, dua2 feveret qila.
ya ampunnnnn kalau ibu yang masak memang sentiasa sedap. 
tak pernah tak sedap. bila makan terus tak de nak complain ape2, sebab ape? sebab sedap sangat.hehe
mesti korang pelik kan kenapa masak sambal sampai 2 jenis? sebab abg qila yang kedua memang tak suka langsung petai, jadi ibu buat dua jenis sambal, so anak2 dia boleh pilih nak makan yang mana satu. 



kalau korang suka makan sambal yang mana?

13 comments:

  1. dua-dua tetap favourite kita. nasib baik walaupun tak makan petai tapi kita suka bau sambal petai. tu yang makan tak ingat dunia tu hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee nikmat sangat kalau dapat makan sambal ni, lagi2 makan nasi letak sambal dengan kicap. sedap sangat, makan tak pandang kiri kanan.. :)

      Delete
  2. 2 2 feveret. Tgk gambar terus lapar..

    ReplyDelete
  3. sedapppnyaa. BV suka mkn sambal. jadi mana2 sambal pun jadi faveret. . :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap2, qila pun minat sambal so mana2 sambal pun qila tak kisah nak makan, sbb dua2 faveret :)

      Delete
  4. Replies
    1. hehe sama2, dua2 lauk nipun qila bedal jugak.

      Delete
  5. Replies
    1. untuk kau aku ada simpankan. tapi simpan dlm perut. hahah

      Delete